Rörligt media

Rörligt media i din annonsering!

Vår hjärna har mycket lättare att hantera information som är rörligt och föredrar rörliga bilder framför stillbilder. Faktum är att 90% av all information som kommer till din hjärna är visuell, så bara av dessa två anledningar bör du tänka på att involvera rörligt media i företagets kommunikation och synlighet.

YouTube har blivit störst på rörligt media och yngre generationer använder det som sin främsta rörliga kanal. Men video och rörliga medier är verkligen på frammarsch! Video slår just nu igenom i de flesta kanalerna, allt från Facebook, Instagram, Hemsidor till e-post till sökmotoroptimering.

 

   
    

 

Annonspartner Sverige AB

Kyrkogatan 16
826 32 Söderhamn
Nygatan 11K
803 20 Gävle
Gamla Brogatan 22
111 20 Stockholm

Bankgiro: 317-2087
Orgnr: 559174-0476

Kontakt

Vardagar 09:00-17:00
Tel: (+46) 010-33 00 513
Mikael: (+46) 072-304 88 55
Emma: (+46) 076-808 75 97
Epost: info@annonspartner.se

Sitemap

© Copyright 2025 Annonspartner Sverige AB

Våra samarbetspartners
     

 
 

sv_SESwedish